Widget przeznaczony do wyświetlania podstawowych informacji o Osobie. Aby edytować te informacje przejdź do podstawowej edycji.
Magdalena Medyńska Terapeutka pedagogiczna
Terapeutka pedagogiczna, oligofrenopedagog, terapeutka osób w spektrum autyzmu, nauczycielka Montessori, terapeutka ręki, specjalistka AAC
Doświadczenie
2016 – 2024 Niepubliczny Specjalistyczny Punkt Przedszkolny „Teraz My” (obecnie NSPPdDzN „Mikro P”), Kraków
- oligofrenopedagog, wychowawczyni – współprowadzenie grupy przedszkolnej dzieci z niepełnosprawnościami sprzężonymi
- diagnoza pedagogiczna dzieci, tworzenie planów terapii
- koordynator OKRO
- prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju
- współpraca z rodzicami, współprowadzenie grupy wsparcia dla mam dzieci z niepełnosprawnościami
2019 – obecnie Stowarzyszenie Osób z zespołem Downa, ich Rodzin i Przyjaciół “Tęcza”, Kraków
- “Montessorki” – grupowe zajęcia w oparciu o metodę Marii Montessori
- prowadzenie grupy wsparcia dla mam dzieci z niepełnosprawnościami
2017 – 2019 Niepubliczna Integracyjna Szkoła Podstawowa Montessori
- nauczycielka wspomagająca w klasie integracyjnej
- prowadzenie zajęć rewalidacji indywidualnej
- koordynowanie udzielania pomocy psychologiczno – pedagogicznej oraz OKRO na terenie placówki
- prowadzenie zajęć terapii pedagogicznej w ramach współpracy z Fundacją Casa Dei Bambini (organ prowadzący Szkołę)
2001 – 2016 Zespół Szkół i Placówek Specjalnych, Kraków
- Nauczycielka dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim oraz zespołów edukacyjno-terapeutycznych dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym
- Prowadzenie zajęć rewalidacji indywidualnej
- Liderka programu The Gateway Award
- Nauczycielka dyplomowana
2000 – 2001 Fundacja L’Arche, Śledziejowice
- Asystentka dorosłych osób z niepełnosprawnością z zamieszkaniem
Edukacja
Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu - studia podyplomowe, Wyższa Szkoła Nauk Pedagogicznych, Warszawa 2023
Kurs pedagogiki Montessori i pedagogiki leczniczej Montessori 3-6 r.ż. Towarzystwo Krakowskiego Ośrodka Rehabilitacji Wieku Rozwojowego, Kraków / Międzynarodowa Akademia Rehabilitacji Rozwojowej, Monachium, 2016
Rewalidacja i integracja osób z upośledzeniem umysłowym - studia podyplomowe, Wyższa Szkoła Filozoficzno-Pedagogiczna „Ignatianum”, Kraków 2002
Pedagogika Ogólna, specjalność: Terapia Pedagogiczna - studia magisterskie
Uniwersytet Jagielloński, Kraków 2000
Certyfikaty
2024 - Uprawnienia do oceny Diagnozy gotowości szkolnej metodą KOGS (Karty Oceny Gotowości Szkolnej)
2024 - Uprawnienia do wykorzystywania Kart Oceny Rozwoju Psychoruchowego Dzieci (KORP) do diagnozy dzieci
2023 - Terapia ręki z elementami grafomotoryki, I i II stopień
2022 - Karmienie terapeutyczne dziecka z niepełnosprawnością w wieku przedszkolnym
2021 - Terapia małego dziecka z ASD
2021 - Uczenie zachowań osób z całościowymi zaburzeniami rozwoju
2020 - Zabawa w terapii dziecka z autyzmem
2019 - Trening Umiejętności Społecznych - terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu
2016 - Wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się osób niemówiących
Warsztaty, które prowadzę
Zajęcia, terapie i diagnozy, które prowadzę
Umów się na konsultację
Przyjmujemy już zgłoszenia na diagnozy i terapie.
Kalendarz specjalistów dostępny będzie od czerwca.
Skorzystaj z formularza jeśli chcesz zgłosić zainteresowanie wizytą.
Powiadomimy Cię w pierwszej kolejności o uruchomieniu rejestracji.